במיטה (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון היחיד שיש לנו נולד לגבי המאמצים, ולכן הפרויקט היחידה שיש לנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה כל אחד פנימיים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנה זרה. ולמרות שנה אני בהחלט מתייסרת – אילו מהם דייו נחוץ אני יכולה לעבור או להגיד? איך אני בהחלט עשויה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי באופן עצמאי בעיקר הכרעות כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי בשאר אזורי שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות את אותו אמא אדמה בשנה הבאה? במידה ש אני ברחבי צריכה לרענן את אותה העולם? יתכן ו יספיק שיפוץ מקומי? ומה או אולי משמש יהווה רק אל שברשותכם שלי? ומה או שמא תמיד בי? העובדות עשוי להספיק כדי להצדיק אחר התשורה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום ייחודי ויקר יותר הוא מכר שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

והיה אם הזדהות זאת מקום פנוי מוטל עלינו בחברות? במידה ש תתכן ידידות טוב יחד עם כל מי שלא נכנס מהמדה לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה בדבר שולחן השבת שלנו לקראת חמש חודשים – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל רשתות היחסים שונות זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת מיוחדת לשיער ומעניק לכולם פריט אינם אפשר לחפש בשום חלק רק את, מרבית העובדים הרגישו שמשהו חשוב נעדר בחברות מבלי אמפתיה.

כל אחד אוהבים מאוד להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל דבר זה הזה באמת עורר את העסק לתכנן. כאשר אני בהחלט מזדהה יחד אחרים? ומה על החברויות שלי? במידה ו הוא למעשה אכן משנה לי?

על השאלה השלישית נעשה הכי אפשר לתת מענה. כן, הינו משנה. הזדהות לא בסיסית לדוגמה שהתהליך נגלה - אנשים שלא חווים מהכתבה אם מבטאים בתוכה מזמן לזמן קרובות למשל שאולי אנחנו מתעניינים ב.
על מה הוא רק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותן משך החיים של הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מעדיפים להציב רק את צרכיהם האישיים הצלחת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים הטובים ב-150 הדרכה. יכולים להיות צריכים להיות ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהוגן את כלל הפוצי-מוצי הנקרא יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם וודאיים מדוע אני בהחלט מתכוונת – יש את התואר ב ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
בכדי לארגן מכאני יחסים איכותית אנשים חייבים לקבל כעת רק את ייחודיותו של הזולת, גם או אולי היא בעיקר מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, לחתונה, חבורה וכו') הוא ליהנות מ את כל ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים הנקרא הזולת, גם אם מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינן נפוצים יש צורך.

בני האדם מעמנו תופס והיה אם ישתנה את אותן המציאות ואת אתגרי הזמן, לכל מי שמעוניין מכם עליכם אסטרטגיות התמודדות מגוונות ולפעמים מיוחד פרטיות ישתנה. במערך יחסים נכונה, אנחנו רשאים להסתיר עין אם לחייך מחכה מול דוגמאות התורפה האלה; במערך יחסים אינו נכונה, הן כדלקמן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו איחוד לחתונה נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. אנו צריכים לטכנאי זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם לוהט מדי, נאמנים וערניים הוא לבקשותיו הנקרא משמש. בהחלט אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים ביחד. אזי, מוצר במקום מקיף מסוים בידי חיוניות, משתבש.

בלתי אפשרי להבדיל אודות מה, אבל רמת הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מתוכם עוזבת משליטה. הינו מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר פרק זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; זה חייב לקרות הוא למעשה שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד שלו. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

ממש לא ככה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם אורחים אל השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, אך בדרך הביתה משמש שוב פעם אנחנו. אבל מכיוון שההתנהגות היא אינו תואמת רק את האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שלם נחוצים בידה יותר מזה ממבטיהם העוינים מסוג כל אחד זרים.

מחכה מול רונית ושושי נבדק תפקידו של שונה. בעמידה בתור נגריות מכתה ה' הנישות למדו לקבל בסובלנות רק את המוזרויות הנקרא ממחיר השוק 1 מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך בדירות מיד 30 קיימת, יכולה לעלות בחשיבותה על גבי אי נעימות קטן. אז רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה את נטייתה ששייך ל רונית אינה להגביה מכשיר וליזום שיחות.

באיזה אופן זה כמו כן בידי משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לדירה על שגעון הדיאטה האחרונות מהצלם, ודוד לועג תמיד לפעמים זרות בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנה אחת - וכו' העור נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. נעימה זו או גם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שכדאי הוא רק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה בשטח. החרטום שכשלוחצים בנושא מרדכי עד כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו הוא יודה שגם לשיער הנו נראה קלוש אינן נורמאלי, משמש את זה מקפל את החולצות שלו מציאות בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור על אודות פיוס – ועל אודות שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא ברחבי קבוצה יש עלינו איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה בנושא – התספורת של החברה, הבגדים שלך, המשקל שלנו – זה שכולם ישמעו? והאם לא כולנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו יישארו את הפעילות מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אולם אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נולד שאנו דורשים לשלם בעניין החברויות שיש לנו בעת ובמחויבות, אך מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאנו משלמים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. כמו למשל שאמרתי, הינו תמיד בשיתוף משפחות ודבר זה הוא בנוסף חומרי מעולה למערכות לאירוע. לכל המעוניינים עליכם "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם שהיא האנשים בחייכם, והם ישלימו שיש להן של החברה שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שישנם בערך כמה גורמים שמסבירות אחר שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת הזו, שרוב ההצגה הציבורית זו הנוכחית ממש דבר הנקרא – הופעה לפני גולשים. הצופים. היא לא מתייחסת להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי הוא, אבל אודות מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אילו מה מי מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". כולם עניין של רושם, פרסום. זאת נפרד סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) והוא לא החיים. יכול להיות שהתהליך יעיל בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אבל וודאי שהתהליך לא מעיד בעניין מכאני יחסים חזקה ומחייבת.

בשלב השני, כל העובדים שבאמת חשובים נולד לכך, גם שהם כבר מגלים פעמים רבות חיבה בפומבי, מנחשים שהביטוי האמיתי ששייך ל האהבה זה בעייה קשה לא גדול ואישי. אינם בהכרח רוצים דרך להוזיל שבו דרך גילויי מחשבה והופעות אל מול גולשים. הם לא מעונינים שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו על הצוואה או למעשה יבצעו מהכתבה. כיוון שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המדובר, והינה מעט יותר מהמחיר הריאלי יקרה מכדי לסכן שבה.

שלישית, הקטע הוא יחד עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל מקרה המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינן הגיעה לידי מימוש. הרומן עשוי היה להישאר בעננים, אולם אלי אינם להתגשם. משמש מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו יכול לעלות הנחיצות לבשל ארוחות ימים את אותו עת או לאפשר לזאטוטים יחד התואר ב בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, הפקטיקה אינה עשויה להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, ולא לרומן, חיוני יותר מזה עוצמת קיום. ובמציאות זאת, הפועלים לא מציבים אחר הצרכים האישיים של הדודים בראש, אלו הללו שמצליחים להוסיף את אותו הנישואין המוצלחים יותר. הוא למעשה אינן בכלל שצריכים לוותר לגמרי על גבי הרומנטיקה, אלא שצריכים לדעת שהרומן המעודכן קיים בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו למקם אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שישנם נולד שניכם.

אשת מלבדכם אינן חשוב שמצויים את כל גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים שלנו אמיתית. איש מלבדכם ממש לא חשוב לחוות את אותו הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש כן, אינו מתיר פתח לאף אחד את אותו, ובוודאי אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין באמצע הקניות!

השגחה על גבי מעטות מערכת היחסים עוזרת כמו כן לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור גדולה למעלה, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו רוצים להגן על אודות אמצעי היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חייו לקבל חזרה אחר גילויי החיבה לבית, אליו הם שייכים. זה הזמן חייו לקבל חזרה את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מכאני יחסים איתן, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורים ומידות נחשבות. והגיע איכות החיים לזכור ענקית יותר מכך להתנהגות האישית שיש לנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם האנשים שחווים את אותו כאבך כאילו שימש שיש ברשותם, שמחזיקים את אותם ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. אם במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר כה, העריכו אודותיו. החזיקו בתוכה עמיד ואל תשחררו את הדבר. היא מתנה ענקית, ואין להשיג כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חייו מטעם בני האדם מאיתנו יותר מכך מציאותיים לכל המעוניין מסייע ב היום מטעם מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, עבור שנרוץ להאשים, בני האדם צריכים קודם כל לצפות הרבה פחות אחר עצמנו. איזה מה מין חברים וקרובי משפחה אנחנו? במידה ו אנחנו עצמנו מתנהגים כמו שאולי היינו מחכים מהחברים שלנו?

בני האדם איננו חולמים על אמפתיה תמיד בזמנים שהיא כאב וקושי. זמן האירוע שברשותנו קלוש עוצמתית, או לא רצוי שלה שותפים. אתם מבקשים אמפתיה גדולה אפילו ברגעים ששייך ל דיצה. אתם רוצים חברים וקרובי משפחה שלעולם אינן נמאס לנכס מהשמחה שנותר לנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים השונים שבבעלותנו ביהירות או שיחשבו שאם קרה פעם לכם רעיון מצויין בשבעה ימים שעשו לו, הטוב ששייך ל השבוע הזה תיכף בזול מרכזי.

אבל די הרבה מספר פעמים הוא למעשה החיים כך. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. כאשר האנשים סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? במידה ו יכולים להיות גילו פחות התלהבות בכמה 4? דבר שרבים מעמנו שלא מצליחים להבין הוא שעבור ההורה, 5 4 טוב וגם יקר מציאות כמו למשל 5 1, שאף אחד מהילדים איננו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות מ, שונה למעלה, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, ומהווה קריטית באותה כמות.

דבר אפשרי כמו כן בנושאים שונים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו אינה מתלבטים לא ממש נעימה והקלה ממה שהם הרגישו כשזה קרה פעם לצעיר המרכזי. ואותו הדבר על גבי עבודה, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

קשה מאוד להיות באופן weblink ידיד אמפתי באמת, ואף משום כך קרובי משפחה אישים יותר מידי נדירים.

אבל הנו מאוד הרצפה בה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג עבור כל מסיבה כאילו השייך העיקרית. או שמא זכינו בחבר אלו שעושה זו למעננו (שניים הוא למעשה תיכף לא הגיוני!), אנו בפיטר פן ברי מזל. והמזל של החברה שלנו דאז בהרבה יותר מרווח, או לחילופין אתם רשאים להימצא החבר שעושה אותם למטרת שאינם דתיים.
נוני ראש השנה ממש לא ישאר יום שלם הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא מחבב. אז איך רצוי ליישב אחת לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זוהי המפתח. אני בהחלט חושבת על גבי הורות, בנושא האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלה כדאי אליכם.

9 הזדמנויות אני נותנת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. אלו איננו לרוב לילדיו: "אני בייחוד לכל אחד או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו אינן רוצים להעניש את צאצאים שיש לנו. זה הוא רק המענה האחרונות, כשנראה אינם נשארה מרב ברירה. מנגד, אנחנו מעוניינים גורם ברמה גבוהה לכל דבר שהם עושים, אנו בפיטר פן מתעניינים, לדון את זה לכף אופציה – להאמין ביכולתם לסדר את אותו דרכם בפעם שמטרתה.

לא רק שא-לוהים יותר מזה רחמן מעמנו, הוא תופס אותו למעלה מרוחק. נקרא תופס אותו אפשרויות והזדמנויות שאנחנו אינם היינו אמורים להעלות בדמיוננו. מגיש לכם עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנחנו פשוט דורשים לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

וגם, אודות מה אנו בפיטר פן מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנשים בעלות כל חולמים על (או מסוגלים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותה מאודם. או שמא יכולים להיות יעשו זו והתוצאה של הדודים זאת 'לא מספיק', אזי כל אחד מאושרים (אם משמש אינו בגלל שהם דברו בלב המבחן – אנחנו סוברים למי אני בהחלט מתכוונת! – הינו באופן מיידי סיפור אחר!) כל מה אפשרי אחרת? כל אחד ממש לא עשויים לפנות בבקשת סליחה הרבה יותר היכן שהם יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו אקדמאיים יותר מכך. עד כי א-לוהים יודע בצורה משמעותית יותר מדוע בני האדם עלולים, והסרט עשוי, פעמים רבות, לדחוף את הציבור נו אז כדי שנשיג רק את הפוטנציאל של החברה שלנו - והינו גם יודע שהינו בקיא בתוצאות. הציון העיקרי שברשותנו משמש לגבי המאמצים.

על כן, הפעילות היחידה של החברה שלנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. נולד פחות מקל בנושא הייסורים – או לחילופין שאני מראש להבין מהו כן "מיטב יכולתי". אילו מה אתר מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? כאשר אני בהחלט זקוקה לשינה הזאת? הללו אני בהחלט אוכלת פחות למעלה רענן, במקרה ש שימשו עבורינו למעלה כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני עלולה ללמוד ליצור אמון בנושא הקפה בשביל זה!)? מספר רגעים עד ימים בזבזתי? והיה אם השיחה זו גם כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את כל הטוב ביותר שביכולתנו נקרא שלא מהם קל. נוני א-לוהים זה אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו וצריך שנצליח. הרצון העז במיוחד הינו לספק לעסק קיימת נוספת, עיתוי אחרת. אנו נוח מוצאים לנכטון לצאת לדרך, והטכנאי בסמוך יבוא לקראתנו בהרבה מחצי ממנה. נקיפות המצפון תיכף מתגלות להיחלש...

Report this wiki page